Wednesday, 5 March 2014

bosan -_-

Hai!Assalamualaikum..ape khabar??Sihat??Entahlah..tah ape2 tajuk aku ni..BOSAN ??Yes!!mmg..
buat tajuklah..


Ye!!buku ni aku dlm proses membaca..baru start tapi cerita mmg menarik..Rasenya buku ni baru terbit tahun ni bulan 2..
Bacalah..aku tengah promot ni..Tapi ni bukan novel aku..Hehehe
Akak punya wooo...

Lawakan cover dia..Aaahh!!!Tak sabar nak habiskan..
Lepas tu bace buku YA MAULANA..

Idea aku dah keringlah..Nak tulis ape lagi pun x tau..
Idea dtglah..
 ain,nazwa,aku,farzana,nabilah

Kawan baik..
Awsome


Gmbr ni kitaorg x tau lak yg farzana nak ambik..
tapi stll lawa..pandai far


asal gmbr ni jadi gelap??x lawalah..


gelap lagi..begang yee..


Ok tu jer kot..entry kali ni bnyk gmbr sikit..Hehehehhee
Bye ASSALAMUALAIKUM..

ini lah entry org yg x de idea..keh keh

No comments:

Post a Comment