Friday, 8 August 2014

raya tak jadi

Assalamualaikum..*no krik krik

What ?!Raya tak jadi ?! Nopelah.. pfft hari ni raya ke berape mashitah?
Ehem ehem ..Kenapa aku letak tajuk ni?Sebab aku tak tau nak letak tajuk ape...Haha lawak hambar

abaikan muka budak atas ni..

Tak terlewat aku nak ucapkan
 
Dan tak terlewat agaknya aku mengucapkan

 Raya tahun ni amacam?Best?Kalau korang yg dah besar ni still dpt duit raya?Aku?Dapat woo..
Jeles tak umur dah 14 thn tapi still dapat duit raya walaupun 3 ringgit..
Ok lah tu

Ok standard lah tu klu raya je mesti selfie right?
Well i'm not the king of selfie
 
Haha terbalikkan laptop or komputer anda untuk melihat saya


Tadaa salam 0-0..wiwiwi

salam 0-0 juga dari puan mimi

Comelkan dia..tpi ni gmbr lama..skang dia dah gemuk..

K bye assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatu


 dari siti , nafisah , mardhiah ,dan sofiya




Tak de keje ambik gmbr kasut..

Jangan kutuk aku kalau dah tak suka aku..

No comments:

Post a Comment