Monday, 24 November 2014

Bye guys...

Assalamualaikum...
Tahun depan aku form 3..ushhhh aku dah besar lah..
Masalahnya skang au kene pindah...
Pindah kelas yg dah 2 tahun aku kat situ tetiba kena tukar..
Bayangkan lah..

No image satu kelas..
Haha sorry sorry..
gmbr kelas selalu x cukp org...

so letak jelah..
 

Ni gmbr waktu jumaat lepas..
Kelas kitaorg mcm ade gempa bumi..
Bising gile..
Tapi cikgu x kesah..
 Gambar tu pun x ckp org tau..
Gambar ni pun aku cilok dr kawan..

Makan besar kitaorg..
pizza wajib ade..sushi and kek 


Tangan sape plak tu nyebok betul..
 
sushi yg lazat 
 
kek yg dah kena mkn..hehe

Tak lupa juga air dan ais
 
 dan tu tgn ku..haha
dan org yg meminumnya
 
Malu malu gitu

 
 
Aku yg kekunoan tak reti pakai copsticks tu..
Trimas wan..
 
Bye cikgu yg terchenta
 Qeyha yg sesat di kelas orang..

Petang tu pula...
kitaorg gi main bowling kat ole ole..standard lah
tempat lepak org muda...
Muka penat tu.tudung pun tak betul..
Cantik betul baju kelas tahun ni...

 pinjam gmbr ye nabilah..
aku tak taulah mane gmbr2 lain..
Sebab byk sgt phone dorang..
ambik gmbr sane sini..
Gambar satu kelas ntah kat sape

 
aishah , aku , meer(ameerah)
Welcome

Aku mmg x reti nak bentuk tudung bawal ni

Setela penat bermain aku pun beli air ape tu name dia..
Dino eh??


Dan bergambar bersama ainan tasneem
 Haha ..
Bye bye babe 

Lawa tak stokin aku

Poyo 

Sayang korang!!
Muahhhh~~~
*erk


No comments:

Post a Comment