Monday, 1 December 2014

last

"Mash , nak gi bukit cerakah tak?"

"Hah! bukit celaka!!!"

"Cerakah lah weiii.."

#hanya sebagai pesidang kata

 Assalamualaikum...
akhirnya aku jumpa gak gmbr ni.. 

 Ye lepas aku gi main boling ngan kwn sekelas isnin nye kitaorg g lah bukit cerakah..
Tak semua pegi maybe sbb no transpot atau mak bapak tak kasi..
Aku diberi peluang pegi..
Hahaha
Salah satu tmpt baru maybe kat sana..
Aku tak gi lah kat situ..
Kitaorg berbasikal lah..
Ush aku ni sebagai wanita tak dak ahh reti sgt pakai basikal nun ade gear tak pandai dowh tukar..



Cycle cycle cycle terjumpa plak tmpt ni ..
Serius lawa gile...
aku , ain , nana , ameerah , nazwa , ainnur

sementara menunggu budak lelaki yg lambat mak datuk
 

I just wanna share what just happened at there..
By photos
aku rase gmbr ni gempak so aku ambik..
lagipun mmg aku yg abi..hehe

malang nye 4  musim tak de lagi..


Dah penat naik basikal dlm 2 jam macam tu (ush lamenye) kitaorg naik lah bas ape tu
ntah ape name dia..
Just nak ambik angin bkn buang angin..
kidding kidding


abaikan muka aku yg berminyak tu

Tapi hakikatnya...


Bukan satu kelas dtg..boleh dibilang dgn jari..11 orang je

 

Waktu nak ambik basikal tu..

 Taknak ambik panjang sgt nanti rindu..
Kan kucing ?

Haha tak de lah rindu sgt..

Tata friends..

No comments:

Post a Comment