Friday 18 December 2015

Rindu saya tak?

Assalamualaikum...
Hai dah lamarasanya tak update blog ni memandangkan x selaluon laptop..
Huhuhuhuhuhu busy ye

Huhuhu NAM WOO HYUN
Comelnya awak..
Sebenarnya ni laptop abang..
Sebab beli guna laptopdia..
Tah kenapasbb aku yg pegi beli ngan ibu so jadi ni LAPTOP MASHITAH
Huh senang je jadi hak milik sendiri...

Ermm ada tak yg rindu kakak mashitah???
hehehehehe

Ni adikberadik ye..
bukan kawan eh
Aku juga bukan kakak 
sedihnya

Nak citer ape eh?
Tak nak lah pasal pt3 hehehehe
Nak citer ape ?
No idea tapi sbb tangan rasa nak menaip..
Tulah akak kata yg aku ni taip kat phone lambat
T-T
Tapi kalau laptop ni aku lajulahh

Uhum weiiiii
Tak de idea ni
Tahun depan dah masuk f4 dahh
Dah tak boleh main futsal dahhh
Huaaaaaaaaaaaaaa tak sonoknya


Sejak aku letak gambar ni sebagai dp wassep
grup aku terus menghotkan gmbr ni mengatakan mashitah dah ayu
awek lawa bagai
Nampak  noo selama ni aku kasaq
Tapi mmg pon tak boleh nak dinafikan

Tak de lahh kasaq sgt huhuhu kadang kadang lembut juga
*kadang kadang

Tapi tulah org kata better being kasar than gedik.
Aku bukan nak belagak kasar ke ape..
Ni real bukan hipokrit ke ape 
Yelah ade  org dia bajet tomboy depan lelaki utk rapat ngan depa.
Aku taklah aku ni pemalu sikit depan lelaki.
HAHAHAHAHAHA

Tak senanya belagak cool depan lelakialeh aleh memalukan diri.
Dah byk kali aku belagak cool utk tak disyaki mengusha bagai
Akhirnya hambir tersungkur depan depa..
Alahai memalukan betul
Tulah aku ejek kakak aku ni kalut bagai..
Tapi ibu kata senanya aku ni yg kalut
Bila mirror myself
Huhuhuhu betullah aku ni kalut
Tapi kalut itu comel..
HAHAHAHAHAHAHA K PERASANNYA
Huhuhuhu

Awek belakang tu dah berpunya dah
Diamdiam eh kau qeyha jahat

Putihkan gigi aku huhuhu
Gigi main peranan

First time wei aku main seram 
Tapi yg aku nak baget depan korg ni aku jatuh 3 kali je
Tu pun cina mana tah tolak aku
Agak kurang belajar moral atau sivik

 Nampak takorg yg amik gambar ni membuatkan kami semua kaki pendek
Huh
Tapi percayalah aku paling tinggi 


Budak belakang tu dia selfie sengsorang huhuhuhu jahat dia
Buat muka pula kat belakang tu
Pikir comel ke weiii hahahaha

Dorang lambat weii penat aku tunggu ngan kawan aku ..
Siap selfie byk kali..

K K BYE LAH

Tak de fakta menarik sebab semuanya menolak
HAHAHAHAHA
OKAY BYE
 

No comments:

Post a Comment