Friday, 5 February 2016

Banyak kisah

Assalamualaikum.
Ni first post utk tahun 2016.
Happy New Year !!!
k

Kehidupan aku sebagai masyarakat baru Johor(huhuhuhuhuhu) namun hatiku masih cinta akan Selangor beb.
Cayalahh


Eh lahai lembab lah pakai mobildata ni..
Nak letak gambar pun payah.

*gigiku putih kuikui

Kehidupan aku sebagai rakyat baharu Johor err lepastu jadi rakyat Melaka
Paham tak?

hohohoho

Memula sekolah 3 minggu kat Johor..

Lepastu sekolah kat Melaka.
Paham tak?

Eh hahahaha malas pula aku nak cerita pasalni..

Ya ya ya

Kita citer bebetul eh.

Kisahnya bermula. Aku baru saja berhijrah ke Johor pada 2.1.1016.
Lalu esoknya sekolah.
HAHAHAHAHAHAHAHA
SEKOLAH WEII
HAHAHA
Maka aku pun g lah sekolah..
HAHAHAHAHA

THE END

Aku post gambar je lah ehh
Mesti ili bangga
HOHOHOHOHO


Kau tak rase pelik ke tetiba ade orang yg dudukbelakang sekalisenyum berjemaah..
Hahahahaha
Nampak tak?
Ili yg bawa phone eh.
Bukan aku

Last pakai baju sukan tu huhuhhu



Aku pon tak tau lah nak taip ape.

Acah gitu.. kucing aku lah..
Semak je nak masuk sekali

Kesimpulannya, banyak sangat kisah sampai aku malas nak kisahkan kisah itu lalu
kisah itu biar lah berlalu...

Hohohohohohooho

No comments:

Post a Comment