Thursday 30 November 2023

Ragam orang

 

I'm in struggling phase.

Kalini aku borak random. Aku tak boleh nak berkias sebab otak aku tak boleh brain what had happened today. Aku cam what the f***???? 

Tolonglah aku ni dah masuk fasa nak hidup sendiri, nak survive, nak fikir apa nak buat akan datang. Bila nak bersihkan akuarium ikan, bila nak makan ramen aku beli, bila nak lipat baju, nanti tidur pukul berapa...siapa best artist in kpop (?) 

Banyak benda kut aku nak fikir pasal hidup aku. Aku tak nak pun jadi sebahagian dalam cerita orang. Nak wat guono aku dah terjebak. Tapi sebab ragam manusia* , otak aku jadi full. 

Aku fikir aku dah penuhkan expectation orang surrounding me. Tapi aku silap. Sekecil kecil kuman juga dinampaknya dan jadi isu besar. See I still can't stop thinking 😭

Tolonglah 😭😭

Umur aku next year dah 2+ something. Bukan budak budak nak fikir merajuk semua ni. 

Disebabkan kau punya kuasa, kau punya harta, mudah mudah kau hukum orang sekeliling. Kau kenapa eh??? 

Aku masih tak boleh terima kenapa ada lagi manusia yang berfikiran budak budak 😭 aku ni dah lah penat nak hidup, tambah beban pula nak memujuk orang 😭

Jangan lah hidup ni menyusahkan orang. Orang bukan ada masa untuk tau perihal hidup kau 😭 nak nak orangnya aku (yang tengah cari hala hidup).

Sampai kesudah aku masih sakit otak fikir kenapalah wujud manusia cam tu :))


No comments:

Post a Comment