Tuesday 27 December 2016

Penghujung

Assalamualaikum, tahap kebosanan aku dah mencapai maksimum. Ini kerana tiada lagi kawan sepermainan ahh adik aku dah balika asrama lah.
Halamak.

So aku yelah ajak ibu atau akak mesti dorg bagi alasan,

"Ibu belum makan."

Atau.

"Ibu baru lepas makan."

Nampak tak permainan ibu.

Ajak akak,

"Akak penat lah."

So heh.

Jap jap. Sebelum nak post gambar nak bebel jap. Sekolah dah nak mula. Maka berhiburlah sambil berhuhuhuhuhuhhuhu (ಥ﹏ಥ)

ರ_ರ

ಠ_ಥ

ಥ_ಥ


Ps : semua gambar ini diambil menggunakan oppo neo7. Huhuhuhuhu bukan acah iPhone.

Tahniah podol kerana menyemak
Sibuk orang nak jadi photographer.
Dia nak jadi model ke?
v(´-ι_-`)v

Halamak.
Comel lah tangan dia.
(´つヮ⊂)

Perasan aku sekarang ini.
Luls.


Aku sedang berkenalan dengan buah kelapa ni.
Hai 🌴
Ya bosan sampai begitu sekali
Hei semut🐜 tengah minum air hujan ke hui hui hui

Lagi sekor penyebok tegar ni.
Suruh jadi model tapi gerak gerak.
Geram je ಠ╭╮ಠ
Dia malas nak layan aku.
AMARAN.
DIA JANTAN!
JANGAN MUDAH TERTIPU.

Seekor kumbang nazak yg berjaya menarik perhatian aku petang tadi.
Tahniah encik kumbang.

Bleh bleh bleh.
Captain please.

Segala kekurangan dalam post aku kebelakangan ini amatlah dikesali memandangkan dalam proses berjinak jinak mengupdate blog menggunakan handphone.

Sekian,
Terima kasih

No comments:

Post a Comment